Tuesday, April 5, 2011

Pilihan tepat dia~

dia sudah ada pilihan yang tepat
yang baginya, wanita itu lah syurganya
kau sudah tidak diperlukan.
harus sedar itu.

so, how about u atieabid?
teruskan hidup. tak perlu menoleh.

di mana silap semua ni?
kau yang tak pandai jaga bf atieabid.

ya, dia betul.
aku tak pandai jaga bf.
sebab tu dia pilih pompuan lain.

bila setiap malam aku call, so many excuse dr c bf.
aku kan tak pandai jaga bf.

bila setiap malam aku mesej, tak pernah berbalas.
aku kan tak pandai jaga bf.

bila dia perlukan aku, baru dia cari aku
aku kan tak pandai jaga bf.

bila setiap kali, setiap situasi aku yang akan mengalah
aku kan tak pandai jaga bf.

bila setiap kali, setiap kesalahan jatuh ke atas aku
aku kan tak pandai jaga bf.

bila dari hari ke hari, dia mula berubah,
aku kan tak pandai jaga bf.

maaf kiranya selama ni aku tidak pandai jaga kamu. maaf juga kiranya selama ini aku selalu menyusahkan kamu. atau selalu buat kamu marah. mungkin sebab jarak kita yang terlalu jauh, hingga membuatkan hubungan kamu dengan aku semakin pudar serinya. mungkin kamu terlalu sibuk dengan aktiviti hari-hari kamu. atau disebabkan jarak ini jugak, membuka peluang untuk kamu mengenali perempuan-perempuan lain di sana. asal saja kamu tahu, bagi aku jarak ini bukan pemisah andainya hati kamu memang ingin terus bersama aku.

hanya untuk kamu tahu, setiap hembusan nafas aku hanya ada kamu. hanya kamu. andai saja kamu tahu, setiaku menanti disini tiada taranya.

P/s: pulihkan semangatku Ya Allah.

9 comments:

  1. atie2...apa cer ni?mcm thidu sumthing la...

    ReplyDelete
  2. sabar atie!Jodoh tu semua di tanganNya..ada yang lebih baik sedang menanti kamu tu..

    ReplyDelete
  3. @jum: jum. aku pun sedang tertanya2. aku pun terhidu something bad will happen. =(

    @ surie: penat surie. x suka bila dah jadi mcm ni..

    ReplyDelete
  4. bukan kamoo xpandai jaga bf..mungkin die yg xpandai hargai kamoo..jgn sedey2 keyh. ^_^

    ReplyDelete
  5. aleen: ok aleen. thanks. xmo sedih2 dah ni. hehe.=)

    ReplyDelete
  6. ok then. lets see if his new gf pandai ke tidak jaga dia as a bf. okay?

    ReplyDelete
  7. okay. malas mau amik kisah sudah.

    ReplyDelete
  8. biarkan je dia dgn kehidupan barunya, Atie... jgn dikenang² lg dah. dlm dukamu pasti ada sinar cahaya yg akan menerangi hidupmu. Insya-Allah! :)

    ReplyDelete
  9. amin akak. moga ada sinar utk atie.

    ReplyDelete

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)