Friday, April 29, 2011

It's Ok~

tersentap lagi untuk hari ini. bohong la kalau aku kata aku tidak rasa apa-apa bila tengok muka kamu muncul dalam wall aku.

dan perasaan itu sedikit sebanyak bertukar menjadi benci. yang amat sangat.

aku tidak ingin ada kaitan apa-apa lagi dengan kamu. walaupun terpaksa unfriend separuh daripada rakan aku dalam frenlist, it's ok. asal saja aku tidak melihat apa-apa yang ada kaitan dengan kamu.

pernah terfikir untuk delete saja akaun itu. tapi lepas tu? sayang, aku sayang fb aku. aku taknak terputus hubungan dengan kawan-kawan yang masih ambil berat pasal aku. hanya tempat itu menjadi medan untuk aku berkomunikasi.



kawan-kawan yang aku unfriend. maaf sebab terpaksa ambil langkah yang tidak matang ini. sungguh, aku masih belum kuat. aku masih mencari semangat aku yang telah hilang.


4 comments:

  1. alahai, Atie... apalah yg susah sgt? block sorg tu je, cukuplah. x payah la sampai unfriend diorg semua. kesian diorg...

    block je org yg Atie menyampah tu; forever Atie xkan nampak dia & forever dia pun x nampak Atie dah. itu cara yg paling senang.

    akak kalo ada yg menyakitkan hati ke, x reti bahasa ke apa, akak block je org tu. malas nak pening kepala & aman sampai skrg. :D

    good luck! ;)

    ReplyDelete
  2. btol2..block je dy..pues ati..xbek kwn2 lak jd mgse..hehehehe...

    ReplyDelete
  3. cik mieza: hehe. xnak ada kaitan dah dgn dia. so, suma kawan2 dia pun dah unfren.

    ReplyDelete

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)