Saturday, April 23, 2011

Nexus Karambunai~

Haritu ada kursus kat KK. haish. punya banyak tempat, kenapa la hq pilih nexus tu? bukan tak suka. tempat tu memang la 5 bintang. cantik plak tu. sape taknak kan. tapi tempat tu buat aku ingat kenangan² yang tak sepatutnya aku ingat. yang aku ingin lupakan. bila hari² pi hall, lalu plak tempat tu, haish~~~ mengeluh panjang aku.

ah sudah. takmau kenang² balik benda tu. sakitkan hati je. citer benda lain lagi bagus.

malas nak citer. aku just nak abadikan sedikit gambar kat sini.


wif cbc's managers & our Lead Manager, En.Din


Banyak² makanan, ni yang aku paling suka.


focus to laptop
bag
. ditaja oleh Dell. haha


sempat lagi berdangdut di taman. hihi


before
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

after~
haha. ni 1st time mekap siap guna bulu mata palsu.


dengan robert.
skadar hiburan ja bro. jgn marah. haha~


wif staff from CBC Daerah Kunak. Luv u guys.~


all of us from CBC sabah sarawak~

Sangat penat dan sangat enjoy. rindu dengan roomate aku yang cantik~ macam muka artis pun ada. gambar dia yang berdiri sebelah en.DIn tu haa. =)

next year will be Lormalong on the Top 3. chayok atieabid.

7 comments:

  1. comey nyer atie..
    kalau dah kahwen lagi.. mesti lagi cun. hehehe

    ReplyDelete
  2. hehe. comey dengan mekap ja ni suya. kalo kawen, mekap kena up sikit kot. haha.

    ReplyDelete
  3. cun juga la. jangan tanya kenapa aku nda mau kawen serentak ngan ko. nanti semua orang cakap ko lagi santek dari aku. takmau. takmau.

    ReplyDelete
  4. nak pergi Sabah. Boleh menginap di rumah atie. jimat duit. ada pemandu pelancong lagi. hehe

    ReplyDelete
  5. Tini: boleh2. kalo nak datang sabah, bleh bgtau..hehe

    ReplyDelete
  6. i like the third last picture tuh.
    bakal abang ipar ka??

    ReplyDelete

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)