Sunday, April 24, 2011

Cantik tapi pengotor~

Camana nak tengok perempuan yang jaga kebersihan? Mak aku kata, orang dulu-dulu kalo nak meminang, akan pegi tandas tuan rumah tu. nak tengok kalo tandas dia bersih, maknanya anak dara tuan rumah tu pun mesti pembersih. kalo tandas haprak, mesti pompuan tu pun jenis yang tak pandai nak jaga kebersihan. so, mak aku selalu pesan, tandas mesti bersih. baik mak~~ ^_^

pompuan ni kengkadang dah cantik dah. seksi siut! bisa menggiurkan para lelaki. baju dah lawa. rambut dah berkaler macam-macam warna dah. muka pun ala-ala artis gitu. cun! sekali bila angkat tangan, mak aihhh! hilang selera makan aku. nak makan pun tak lalu.



geli weh tengok pompuan punya bulu ketiak! pengotor betul la. adeh. failed!!! dah tau ko nak pakai baju seksi meksi tu, cuba-cuba la jaga kebersihan tu skit. bawak-bawak la bercukur kalo ye pun malas nak cabut. ni tak, bulu ketiak setompok kat situ. haish! kin malu wanita je la.

p/s: hilang selera makan minggu lepas bila tgk minah tu angkat tangan.

5 comments:

  1. hahaa . parah ni kalau ada perempuan macam ni ..

    ReplyDelete
  2. ada. minggu lepas time lunch nampak pompuan mcm ni. terus hilang selera makan. uhuhu..

    ReplyDelete
  3. ko mentang-mentang nda pakai tu baju singkat, jangan pula kau p piara tu bulu ketiakmu..

    ReplyDelete
  4. kenapa tak tolong cantaskan? haha

    ReplyDelete
  5. epal: haha. ko bleh nampak sendiri ma bulu ketiakku ni. haha

    Tini: aduh! bisa pengsang jadinya. hahha

    ReplyDelete

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)