Thursday, April 14, 2011

Penat dengan hidup~

‎.penatlah hidup dengan rutin. bosan, menyampah. tak lama lagi aku masuk wad gila.

itu bukan status aku. itu status c epalejau k. haih. rupanya ko pun rasa benda yang sama dengan aku.

serius. bosan sangat dengan rutin harian. penat. nothing interesting. keja-lunch-keja-balik-tidur. haih. nak luangkan masa dan buang duit kat bowling pun tak dapat. nak lepak-lepak sambil makan popcorn tengok movie pun susah.



Kunak oh kunak. takde ke benda yang best bleh aku buat? yang bleh aku pegi?

rindu zaman study. rindu dengan kawan-kawan.

3 comments:

  1. bulan depan leh hilangkan boring & lepaskan rindu. pejam celik, pejam celik, kejap je masa berlalu. sabar... :)

    ReplyDelete
  2. hehe. insya Allah kak iza. mgkn lepas tu baru atie x stress. huhu

    ReplyDelete
  3. oit, kau pegi reply komen kak iza pakai akaun aku apahal haa?

    ReplyDelete

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)