Saturday, May 19, 2012

Happy Birthday To Me [17 May 2012]

 Tambah lagi 1 angka. Ok. Saya bukan semakin muda. Umur akan semakin meningkat dari tahun ke tahun.

Thanks sangat kat family members dan my frens yang wish besday dan diiringi dengan doa-doa. Semoga dimakbulkan semua doa kalian. Agar kehidupan aku sebagai hamba Allah akan lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya. Amin. Amin. Amin. 

29? Ngeri siut tengok angka umur sendiri. Ramai yang doa agar bertemu jodoh cepat. Haha. aku serahkan soal jodoh aku dengan Allah S.W.T. kalau kata Allah aku kawin tahun ni, aku terima. Tapi kalau kata Allah aku belum layak untuk kahwin, pun aku terima. Allah lebih mengetahui yang terbaik untuk hambaNya. 

Yang paling best bila ada sorang member yang wish aku cepat kaya. Waaa! Sapa tak nak kan? Hehe. Tapi benda tu mustahil kot tanpa usaha yang gigih. Takde benda datang begolek. Apa ko ingat durian akan selalu runtuh ke? Huhu.

Aku Cuma inginkan kehidupan yang lebih baik dari sebelumnya. Aku Cuma inginkan kesihatan yang baik-baik saja. Mungkin dalam usia yang telah agak la lanjut jugak ni, aku baru nak jaga kesihatan.podah hamiatie!!! Bila perut dah jadi minroi baru ada hati nak exercise. Haha.
 

4 comments:

  1. Nah, tinggal satu angka lagi tu. Hahahah ;))

    ReplyDelete
  2. entahnya abaikan jer angka tu..hepi besday moga cepat kaya!!hahaaha amin laju2 cepat kahkah

    ReplyDelete
  3. amin amin amin 8 juta kali...hahah..

    ReplyDelete

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)