Tuesday, May 22, 2012

Minda & Sikap Jurulatih~

ni antara modul Train The Trainer (ToT) yang aku belajar masa training kat Tambun. banyak membantu untuk menjadi seorang trainer yang ehmmm ok la kot sikit daripada sebelum nih. sebelum ni trainer adalah satu bidan terjun pada aku. kalo sendiri tak confident, camana nak bagi talk kat depan kan? so, ni la sebab musabab aku datang ke Tambun.


MINDA & SIKAP JURULATIH
    



dan apa yang paling penting aku belajar kat sini ialah TIDAK MENYALAHKAN SESIAPA. mungkin selama ni aku suka sangat mengeluh. secara sedar atau tidak, aku try akan mencari kesalahan orang lain. argh! teruk gila aku. aku nak jadi seorang yang BERTANGGUNGJAWAB, so aku kena buang tabiat tak baik tu. ehm, insya Allah. 

Thanks PLS. =)

No comments:

Post a Comment

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)