Monday, May 21, 2012

Bersama PLS Team @ Team Buidling

Team Building @ Malayana Ballroom Lost World Hotel


PLS team yang sangat best!!

sepanjang training team building kali ni, kami ditrain oleh PLS team. PLS ialah Profound Learning Solution. yang duduk baju putih tu ialah Director @ Lead Facilitator. Kak Intan. sangat best!  yang berdiri belakang kak Intan tu DRA okeh. yang lain ialah facilitator pembantu kak Intan. semuanya awesome! sangat-sangat best!

kengkadang kita semua perlukan motivasi untuk meningkatkan keyakinan diri. samada dari segi mengajar atau melatih. lebih-lebih lagi nak melatih orang yang jauh lebih tinggi pangkat dan kedudukannya dari kita, orang yang pendidikannya lebih tinggi dari kita. tapi tidak semestinya mereka tahu segala-galanya dan kita tidak semestinya kita tidak layak untuk melatih mereka. camana nak tangani orang-orang macam ni? susah tau. susah gila nak yakinkan mereka dengan apa yang kita tahu. kadang-kadang disebabkan keyakinan itu kurang, rasa putus asa pun ada. sigh~

tapi alhamdulillah, training kali ni banyak membantu dari segi keyakinan diri, dari segi camana nak tackle prospek, camana nak tackle student dan camana nak berkomunikasi dengan mereka yang lebih tinggi kedudukannya dari kita. 

No comments:

Post a Comment

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)