Saturday, March 31, 2012

Dasar lelaki buaya!

dah ada bini. anak dah ada 3 orang. tapi dok habiskan duit beli kredit nak begayut ngan aweks. kan bagus duit tu ko belikan anak ko susu ke, pampers ke, makanan ke. takde kesedaran sivik punya laki. pentingkan nafsu sendiri. 

kesian kat bini dia duk cari duit. jual pisang goreng, jual air jus, jual macam² lagi sebab nak cari sesuap nasik. si laki bukan nak bantu, menghabiskan boreh lagi ada. laki apa macam tu? dayus. baik tak payah ada laki kalo macam tu. 

kalo tadi perangai laki tu elok, takpelah jugak. nih sibuk menggatal ngan pompuan lain. 

Ya Allah, peliharalah aku, jauhilah aku dari lelaki² dayus macam nih. amin.

2 comments:

  1. aku tau siapa. aku tau siapa.. hahaha. tapi daripada ko tlis sini, bagus ko pi depan2 nya cakap.. baru laaaa ada guna..

    ReplyDelete
  2. sudah jugak ditegur..mengencang plak dia tiba-tiba..takut jugak aku..hahaha...

    ReplyDelete

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)