Sunday, March 11, 2012

25 June VS 26 June 2012~

company ada buat trip naik gunung Kinabalu dengan SKMM sekali. dah bayar dah yuran naik gunung. patutnya naik this March. tapi sebab dah penuh, so kena book untuk trip lain plak. tapi masa bayar tu, tak tau the exact date bila. cuma ada dengar ura-ura bulan Jun. so semalam dah dapat confirmation tarikh untuk naik gunung. 26 june 2012. 

heh! sengih kambing je aku masa Atiqah bagitau tarikh tu. macam familiar je lah kan tarikh tu. mana taknya, 25 June 2012 tu kak Iza, abg Nazri, Man & Kak Ria kan nak datang dari KL. dah plan dari tahun lepas dah pon. tiket dah beli dah. dah plan macam-macam dah. nak bawak diorang round Sabah. semampu aku. insya Allah. hukhukhuk. nampak gayanya, niat aku nak naik gunung sekali lagi terbatal. thats mean the fee burn la kot. ntah, malas nak pikir.

bak kata Atiqah, "utamakan family". and yah, kak Iza & abg Nazri dah macam family aku dah. aku dah anggap diorang kakak dan abang aku sendiri. so, aku korbankan naik gunung untuk bercuti bersama insan yang kusayang. :) 

Gunung Kinabalu~ Kita mungkin tidak berjodoh June ini. :-(

No comments:

Post a Comment

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)