Sunday, October 17, 2010

Mencari-cari~

Selama ini ku mencari-cari
teman yang sejati
buat menemani
perjuangan suci..

mesti bila baca rangkap nie teringat ngan lagu nasyid kumpulan apa ntah. tapi lagu nie memang glemer jugak la kan. tapi aku bukan tengah mencari teman sekarang nie. sebab aku punya kekasih hati aku dah. dan semoga Allah temukan jodoh dengan dia dan jadikan dia teman sejati aku. sampai bila-bila. Amin...

bila tengok orang lain mahir dalam satu-satu benda, contohnya pandai melukis macam FidaAishah, terer autocad macam abg rosli, pakar komputer macam kawan aku darren n kucai, aku jadi tertanya-tanya aku nie pandai tang mana plak aa?? suka tengok orang pandai gitar. lagi-lagi kalo pompuan yang terer main gitar n pandai nyanyi. aaa..aku jeles. tapi lepas tu aku akan sedar diri sebab aku suara lari pitching, sumbang mambang memang takleh terima la. huhu.

bila duduk sorang-sorang, mesti aku akan terfikir. apa kehebatan aku? ntah la. macam takde je. sedih kan. sob sob sob!



bila duduk sorang-sorang, mesti aku mencari apa benda yang menjadi kegilaan aku? contoh macam epalejau, dia obses dengan moOmoO. aku?? oo ok, dulu-dulu aku obses dengan garfield. siap gaduh2 lagi ngan kawan aku. haha. tapi sekarang nie, aku dah jadi terpengaruh plak dengan moOmoO. bila jalan2 n tengok moOmoO, mesti aku lak yang excited gila. pastu beli untuk budak kicik tu. cit! buang duit aku je.

so, i still wonder, apa benda yang aku suka? ehm. malasnya nak pikir. sebab pada aku benda tu bukan nak kena pikir pun. benda tu datang sendiri tanpa perlu perah otak. itu paksa namanya. mana acih macam tu kan.

so kesimpulannya, malas la nak pikir.

p/s: i merajuk nie.. u x pujuk pun. sedih tul!

8 comments:

  1. atie, kenapa merajuk.. hehehe punya panjang entry atie tny sal suka ape. suya perasan yg bawah tu je.. nape majuk ni atie :)

    ReplyDelete
  2. heheh..suya,atie merajuk sebab org tu bz je memanjang..=(

    tu la pasal suya, masih mencari dimana kehebatan diri. ehmm..mcm x jumpa jek..

    ReplyDelete
  3. hehehe xper atie..sometimes, xde kehebatan lagi baik. since bersederhana dalam segala hal.. :)

    p/s: alala.. mesti die bnyk keje tu
    sabar eyh

    ReplyDelete
  4. betul tu suya..=)lebih baik bersederhana kan..

    p/s: xpe la. mgkn dia bz..

    ReplyDelete
  5. selagi tak jumpa, teruskan cari yea..
    haha..sayapun tak ada gak.

    ReplyDelete
  6. haha..afzan, mmg terus mencari..tanpa henti..

    ReplyDelete
  7. haha. kenapa nda teruskan dengan garfield yang pemalas dan kuat tidur ituuuuu?

    lain kali jumpa m0om0o, belikan i lagi ye. mekaseh. :')

    p/s: dia nda pujuk? tu orang lembab. jangan2 dia nda tau pun ko merajuk.

    ReplyDelete
  8. mmg masih suka dengan garfield..mcm ko kan pemalasnya tu..haha

    dia ndak tau pun i merajuk.. pujuk diri sendiri jak la..

    ReplyDelete

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)