Monday, February 2, 2009

Happy Besday To My Nurek2..

Kemarin 01.02.09 besday E'een..hehe..happy besday cayang auntie...dah masuk 2 tahun dah..senyuman E'een nie mahal tau..hehe.

Ahmad Fariheen

-------------------------
Harini 02.02.09 plak besday Naiem...Happy besday cayang Naiem..Naiem dah masuk 5 tahun dah..dah masuk tadika dah pun..makin petah mulut dia sembang ngan aku..malam nie kak anna wat la makan2 kat umah dia di semporna..mak, ayah, abg2 aku suma ada kat sana..punya best...huhu..Nina n Fahmi x pegi..esok nak sekolah...alalalala..

Ish Naiem Muhammad

-------------------------------
dia nie nakal skit..ensemboy..jangan besar nti jadi player dah la..ahahaha....


Lusa plak 04.02.09 besday nurek aku Ahmad Fahmi...masuk yang ke 12 tahun..ishk2..besar sdah c Fahmi..x sedar2 dah nak bujang dah pon..dah pandai pasang awek..aisemen..kalah macik dia nie la..aku zaman sekolah rendah tu, xdenye nak kapel2..budak zaman sekang nie,adeh..ensem jugak nurekku nie...ehmmm..hehehe...
Ahmad Fahmi Zuhair


macik sayang nurek2 macik suma..happy besday to all of u..hope all the happiness will always be with tu my dear..emmmuuuaahhh!!!!

4 comments:

  1. yeahhh...mu nurek ku sayang..haha..

    ReplyDelete
  2. tp aku lg suka yg b.graound tu...huhuhu otai ma....

    ReplyDelete
  3. hahaha..tu otai nenek kesayangan c e'en ba tu..ngeh..

    ReplyDelete

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)