Wednesday, February 25, 2009

Blood Donation + Incident yang memalukan..

Blood Donation
Resital Hall UMS..
23hb Feb 2009

Aku dengan happynya pg la menderma darah..yelah, mungkin darah aku diperlukan oleh mereka2 yang lebih memerlukan..lagi2 aku darah O+ve..suma orang leh terima darah aku.. Masuk nie, dah 3 kali aku derma darah..sebelum nie kat KL..mungkin 1 hari nanti, aku plak yg memerlukan darah...(palis2)

Disebabkan aku x sarapan pagi tu, so hemoglobin aku rendah..slow jek dia jatuh..haha..tp aku still leh derma la..tp dengan nasihat nurse tu, aku kena la minum milo kotak tu sebelum kena cucuk jarum..ok..but then aku nie degil x kena tempat kot..aku x minum n terus jek menyerahkan tangan kiri aku dengan staff yang nak cucuk jarum tu..

Kali nie aku derma 350cc..ehmm..banyak ke tu..??ntah la..sebab sebelum nie aku derma 250cc jek..ok kot...hmmm..

ikram kat katil sebelah aku..

aku habis dulu dr ikram..so, aku pun blah la dulu...gi amik sijil n free gift yg ditaja oleh ayambrand, The Times n ?? x ingat dah..ikram abis jek, so kitorang gi la tunggu bas nak balik IP..

Damn!! ada plak incident yang memalukan..soooo embarrassing...tgh dok makan roti tu tiba2..

atie: rasa nak muntah la..
ikram: jangan ckp..minum la air..
atie: pening aa (sambil tundukkan kepala)
ikram: jangan tunduk kepala..nti lagi pening..n bla bla bla..sedap jgk biskut nie..

tu la ayat last yg aku dengar..pastu aku pun x sedar apa lepas tu..sedar2 jek, aku terbaring atas bangku kat bus stop tu..aisehmen..nie takleh jadik nie..(sambil tutup mata)..Ya Allah, mesti ramai orang kat bus stop nie..aku kena jugak bangkit..even kepala aku masih lagi pening..n perut aku mual nak muntah..nasib baik la ada ikram n sorang kakak tu kat bus stop..tolong sedarkan aku..huhuh..ishkkkk!! malu malu malu..aku pun gagahkan diri nak bangun..tp kepala aku sakit sgt..then kakak tu kasik aku baring lagi..dlm seminit mcm tu, aku nak jgk bangun..mana bleh jadik nie, takkan aku nak baring jek kat situ..ishkkkk!! xnak xnak..aku pun duduk n bersandar kat tiang..pastu aku suruh ikram call adik..mintak amik kat bus stop..nak naik bas, dah terlepas dah..nak tunggu next bas, aku x larat..dlm 15 minit mcm tu, adik pun smpi..haha..apalah nasib aku nie..ngok betul..

kul 2pm tu aku ada plak lab Evo..sempat la aku rehat2 dlm sejam..pastu gi lab..
mlm tu kitorang makan kat Sri Melaka KK..boleh tahan la makanan dia..
tp, pitam jd isu td...huhu..malu malu malu..!!

10 comments:

  1. bikin malu jak..
    tu laaa..
    ketawakan aku kunun takut jarum..

    ReplyDelete
  2. Aie: Huhu..nape takut..??ok jek..yg penting kena cukup makan, cukup rehat n cukup tido sebelum derma darah..kalo x, nti jd mcm atie..pitam..buat malu jek..huhu..

    Hadra: uik..ko aaa...aku x takut jarum..aku pitam sebab aku x sarapan tau..huhu..

    ReplyDelete
  3. apa yg berlaku masa ko pengsan masih lagi menjadi tanda tanya...

    ???????????

    ReplyDelete
  4. niezam2..hahah..ndak jgk orang leh wat apa2 ngan aku time tu..ramai orang tu di bus stop..huhu..

    ReplyDelete
  5. astaga.. tu lah, len kali kena ingat.sarapan tu penting. Ndak kira lah mo ambik darah kaa.. mo pi kelas kaa.. syukur lah nada apa2 berlaku masa ko pitam tu..heheheh

    ReplyDelete
  6. hehe..ingatkan kebal sdh ba nie madam..sekali pitam plak..
    ok madam, lepas nie sa sarapan sdh baru pi kelas..hehe..
    syukur la madam teda apa2 berlaku masa tu..nasib baik ada kawan..hehe..

    ReplyDelete
  7. eceh..
    naseb bek ada kawan kunun..
    naseb bek ada ikram!
    hahahahahaaaa...

    ups, naseb bek ada aku jgk haaa...

    ReplyDelete
  8. yaalaaa...

    nasib baik ada ikram...aehe..
    n thanks 2 u too...kekeke..

    ReplyDelete
  9. The initial cost for these LED bulbs is high but they will pay
    back your investment within a few months. There is no time to be preoccupied by a missed call on
    an unattended phone. However, my husband had a little trouble tightening the screw on the solar
    panel, so it tended to slip to less than an optimal angle.

    Also visit my blog post - Deckenleuchten

    ReplyDelete

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)