Friday, July 20, 2012

Dari "S" ke "M"~

duluuuuuuuuuuuuuuuuu!!! suma baju aku saiz S. sekarang, sumaaaaaaaaaaa baju aku saiz M. apa cer?? sebabnya aku makan banyak. atau pun aku semakin kuat makan. eh, ada beza ka. ehmm, kesimpulannya aku sudah semakin mengembang. kalo dulu susah nak naik 50kg. sekang susah gila mau turunkan smpi 50kg.

duluuuuuuuuuuuuuu bukan main lagi mau gemukkan badan. skang ni bila badan dah naik, mula pulak pikir camana nak kurus. memang fitrah manusia tak pernah bersyukur agaknya kan. ishk-ishk-ishk. tobat la wahai atieabid. esok dah nak start posa. kompom tambah naik la badan kan. 

cerita pasal puasa, "selamat berpuasa kepada semua umat islam di muka bumi Allah" semoga bulan ramadhan yang mulia ni, akan bagi banyak rahmat untuk kita. insya Allah amin. :)

6 comments:

  1. haha itu biasa.. abaikan aja perasaan tu sume.. yang penting kita enjoy huhu

    ReplyDelete
  2. hehehe..betul3..janji happy dan enjoy the life la kan..:)

    ReplyDelete
  3. meh tukar badan. :P

    selamat berpuasa, my dear! :)

    ReplyDelete
  4. hehe..meh tukar meh..

    selamat berpuasa akak..:)

    ReplyDelete
  5. Riang Ria bersama JoyahJuly 23, 2012 at 4:40 PM

    S ke M kira masih ok daripada L ke XXXXL mcm I.......and I rasa u look lagi cantik sekarang :) Serius. Dulu kurus sangat huhuhuhu rasa mcm tak cukup makan lak. Ye la zaman studi le katakan hehehehe

    ReplyDelete
  6. akak Riang Ria bersama Joyah, hahaha..kelakar la pulak nama akak kali nih. haha

    hakhakhak..kesian zaman student dulu2 kan zaman tak cukup makan..asyik melantak maggie aje..

    ReplyDelete

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)