Friday, October 28, 2011

Lelaki OK jer tapi perempuan??






Lelaki OK jer tapi perempuan??

1. Kalu baju lelaki kedut-kedut, lelaki akan cakap dia tak sempat nak gosok baju. Padahal camana nak gosok baju pon dia tak tau. Tapi kalu pompuan pakai baju kedut-kedut dengan alasan tak sempat nak gosok baju, ini merapu sebab perempuan takkan pakai punya baju yang kedut-kedut nih.

2. Kalu lelaki tak tukar pakaian selama 2, 3 hari, lelaki akan cakap kedai dobi tutup atau tak sempat nak basuh, tak pun disebabkan cuaca tak elok. Tapi kalu pompuan tak tukar pakaian lebih daripada sehari, cam pelik je bunyinya sebab pompuan ni kalu buleh dalam sehari 2 3 pasang dia nak pakai.

3. Kalu lelaki kata malas nak gi majlis, dia akan cakap dia takde kasut yang sesuai nak pakai. Tapi kalu pompuan kata dia takde kasut yang sesuai nak pakai, ini agak mustahil. Cuba periksa rak kasut dia, belambak kasut kat situ. Cakap je nak jenis camana. Mesti ada punya lah.

4. Kalu lelaki tak beli baju untuk jangkamasa yang panjang, dia akan cakap baju yang lama masih elok lagi. Masih selesa untuk di pakai. Tapi kalu pompuan tak beli baju dalam jangkasmasa panjang, mesti pelik kan. Sebab pompuan ni ada sifar gemar bergaya & up-to-date dengan fesyen. Tengok je la online shop tu, suma barang untuk pompuan.

5. Kalu lelaki tak pakai baju d khalayak ramai, dia akan kata cuaca panas sangat. Tapi kalu pompuan tak pakai baju di khalayak ramai, ini memang dah lain macam. 

-credit to dari majalah pesona wanita-

No comments:

Post a Comment

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)