Thursday, October 20, 2011

Bertekad Cemerlang!!

Bertekad cemerlang!

tu la cogan kata UMS. yay! lawak, lucu, kelakar suma ada. sebenarnya rindu tu. tapi ego nak ngaku. pirraahh! poddaaahh!! admit je la ko tu rindu kat UMS tercinta ko kan. eh eh, misti la i rindu. kat situ la i timba ilmu tau tak. 3 tahun aku duk seketam tu, 3 tahun jugak aku duk ip. mana tak rindu. 

dunia study ngan dunia keja sangat jauh beza. last week time pegi KK tgk andy kawin, sempat jugak la aku ngan geng karas meronggeng amik gambar kat UMS macam budak baru nak belajar. perasaan tu lain macam jek. excited yang amat. hahaha.!!! mana taknya, time study dulu takdenye aku nak amik gambar. bukan tak hingin, tapi takde masa. kan kena study. ceh! ayat poyo la ko atieabid.

rindu rindu rindu yang amat! tapi bukan rindu cinta kuliah okeh. rindu dengan kengkawan, rindu dengan pensyarah, rindu dengan suasana. rindu~~~ ^__^

akhirnya ada jugak gambar aku kat sini. ^__^

Tabek springggg la kat SKTM~

Ya Allah, aku bersyukur dengan rahmatmu. amin~

going back~ rindu lagi. sigh~
sedar tak sedar. dah tua rupanya aku nih. 


No comments:

Post a Comment

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)