Friday, March 18, 2011

Apa punya perangai la minah nih~

Nak kata budak², dah besar panjang. kalo kawen, dah jadi mak anak 5 dah. tapi perangai ntahapaapantah.

kalo bercakap tak pernahnya nak pelan². dah tu suka sangat hentak² meja. aku cukup pantang betul dengan orang macam ni. suara dah la macam halilintar. bila dia cakap tu, macam la aku ni pekak. macam la aku nie jauh sebatu sampai dia nak teriak².

cukup buat sakit kepala. dah la tadi mood memang tengah tak best. memang kena sound la minah tu. bukan nak buat dia malu. tak. tapi aku tak suka dia buat macam cbc tu bapak dia yang punya. haish.

ko tu pompuan, buat-buatla beradap sikit. jaga sikit tingkah laku tu..huhu

2 comments:

  1. sian dia tau ko sound. tapi kalau nda disound, selagi tu lah mulut menjerit-jerit. dia bajet tomboy ka apa tu?

    ReplyDelete
  2. mungkin la budget tomboi n rock gitu. sory la aku tersound. tp kalo ndak, bingit telingamu dengar dia menjerit2 terkinja2 depanmu. sakit telinga.

    ReplyDelete

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)