Saturday, February 5, 2011

Kotak ajaib~Dropbox

Aku nak share something best kat sini. mungkin ada antara korang yang dah guna benda ni. dan mungkin aku yang dah ketinggalan zaman. haha. tak kesah la kan. aku nak share jugak. sebab mungkin ada yang belum pernah dengar benda ala ni kan.



benda ni dipanggil Dropbox. aku lak panggil dia kotak ajaib. bagi mereka-mereka yang gunakan lebih dari 1 pc, sesuai sangat la guna benda ni. kan ada orang guna desktop, guna laptop, guna iphone kan. so dropbox ni akan buat hidup mereka lebih mudah. cewah. alah, daripada aku banyak cakap, ntah korang paham ke tidak, apa kata kita layan video ni kejap.



kalau dah paham sikit-sikit, apa tunggu lagi. jom la register. masuk link ni ok dropbox.

p/s: kredit to mr Awang sebab share benda ni dengan aku. sangat-sangat-sangat berguna untuk aku yang keja guna pc dan laptop.

4 comments:

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)