Thursday, February 24, 2011

Blog paling ringan pernah aku jumpa~

Punyala ringan blog budak ni. nak dibandingkan dengan berat blog aku dalam entry ni, memang jauh beza.


rupa-rupanyaaaaaaaaaaaaaaaaaa................

.
.
.
.
.
.
.
.
haish budak ni. nak kena penangan aku agaknya. header dah lawa. sekali post takde. wakakaka. padan le ringan tahap angin. zasssssssssss gitu. hahaha~~



niena ni anak buah aku. baru form 1. sangat manja. dan aku suka buli dia. hakhakhak!!!

belajar rajin-rajin hokeh my bucuk.=) love u always.

pesanan penaja: rajin-rajin le update blog tu ye..

4 comments:

  1. wah..bestnyaa..tp tlmpau la ba ringannya tu.hihi,

    blog ku tu pn mo d kc kurang brtnyaa..tp mshlahnya skrg ne,mo bt edit html, xbole.trus p yahoo. kakak ada mslh bg2 ka?? haiyaaaaaa...

    ReplyDelete
  2. ada. sama la tu masalah kita. xtau apa problem. bila tick expend widget tu terus x dapat kan. huhu

    ReplyDelete
  3. mati2 nk caye ade blog ringan sbegitu skali.haha http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. IFA: hehehe. jangan marah ye. =)

    ReplyDelete

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)