Tuesday, December 7, 2010

Salam Maal Hijrah~


Salam Maalhijrah kepada semua umat Islam.

aku ingin berhijrah. bukan la berhijrah ke luar kota. maksud hijrah kan besar. aku ingin menghijrahkan diri daripada seorang muslimah yang jahil kepada seorang muslimah yang sejati. ingin berubah. ingin berubah ke arah kebaikan. ahh. semoga perjalana hidup aku akan dirahmati. dan semoga yang baik-baik saja berlaku dalam kehidupan aku dan keluarga aku. amin.

kalo aku nak berubah dalam blog ni buleh ka? selama ni guna aku kau aku kau. yelah, macam kasar pun ada kan. apa kata kalo aku ubah kepada atieabid. ah, panjang sangat la pulak nak sebutnya. haih. entah la, mungkin perlukan keserasian. tapi macam gelaran aku pun takda salahnya kan. bukan nak berniat kasar, tapi dah menjadi kebiasaan. alah bisa tegal biasa la orang kata.

ingin menukar template blog ni. tapi sekali lagi haih, aku buzy sikit minggu nie. lagi-lagi kat rumah line problem. aku pi gatal tangan ubay wepkey. last sekali tak buleh connect. eh no, connect tu connect. ada ping lagi. tapi still tak buleh bukak page. bila call 100 buat aduan, CS tu cakap password aku salah. hahahha. ni la padahnya bila yang buat 1st configure orang lain. aku tak hengat apa passwordnya. nak reset password, second level plak tak dapat call. tapi tadi second level dah call balik bagi tau password baru. sebab CS yang layan aku semalam dah hantar email buat report. tapi masalahnya aku skang tengah keja. buat OT. rajin kan aku. hehe. so, balik nanti la baru configure.


tengok la ni. haih.

eh, ni aku nak citer pasal template blog aku. apa hal lak melalut pegi CS segala ni. haih. template ni cantik. tapi nampak keperempuanan sangat. haha. nak buat something difference la. yang lebih matang sikit. ehm. kena godek-godek pacik google lagi la cam ni. atieabid jangan kau malas sangat ek. kata nak berhijrah kan. huhu.

p/s: penatnya minggu nie. haih.

No comments:

Post a Comment

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)