Wednesday, September 17, 2008

Tabah la wahai hati..

Hati aku dah lembut utk terima dia semula..tapi hanya dengan satu pengakuan, semuanya berakhir...dia tak sanggup tinggalkan agamanya...Aku pasrah & aku redha..mungkin Allah nak tunjukkan dengan aku, bukan dia yang terbaik utk aku..bukan dia jodoh aku...

cuma aku rasa terkilan dan kecewa.. terkilan sebab kenapa baru sekarang nak mengaku..kenapa tidak dari dulu..kenapa berani bermain api sedangkan hakikatnya dia tau dia takkan mampu tinggalkan agamanya..?? kecewa sebab aku masih sayangkan dia tapi aku kena terima hakikat yang dia bukan utk aku..

Ya Allah Ya tuhanku, tabah kan hati hambamu Ya Allah..Andainya ini yang terbaik buat aku, aku redha..

Mak betul, mungkin ada hikmah disebaliknya...mak,thanks for everything..mak adalah segalanya dlm hidup ini...saat ananda butuhkan sokongan mak, mak setia mendengar..mak setia bagi nasihat..mak begitu memahami...i love u so much mother...

No comments:

Post a Comment

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)