Tuesday, September 9, 2008

Balik Inanam

Semalam masuk 2 malam aku kat inanam. spent my weekend with my 3 little bofpren. as usual, Irfan always with his stubborn. ada2 jak pe'el dia..paling lucu time org nak bukak posa..dia la yang paling sebok ke kiri ke kanan ke depan ke belakang..dia pun lapar jgk..cian kat my nurek..hehe..

E'en pun dengan peel dia bila dia nangis pastu nak nenek dia jgk yg pujuk. aku punya tak nak..tak makan saman langsung.. tak makan pujuk sudah la..malas aku nak pujuk lagi..apalgi, aku pun sambung la tido..zzzzz..

Maintain cute Izan la..hehe...x banyak peel baby izan nie..senang nak jaga..dia nangis jek aku bg hp kat dia..diam la dia..hehe..

Tengah malam karang abang namak and his wife akan sampai. diorang yang akan jaga 3 budak botak tu. cian jugak kat budak2 nie.. kak nanti diorang dah kena pinang..so, terpaksa la abg namak and nenny dtg jaga diorang..

No comments:

Post a Comment

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)