Thursday, September 11, 2008

Hari ni yg memenatkan...

pg tadi ada quiz kelas bapak..ehmm..ntah la..apa nak jd...

pastu tengahari pi bayar bil streamyx..RM240..ehmmm...takkan bil tunggak sebulan smpi RM140..?? ehmmm..conpius beta...nasib baik lah ada pelanggan2 setia aku yg guna streamyx nie...kalo tak, tak tau la mana nak cekau duit bayar monthly payment...huhu...

Lepas bayar bil tu, singgah inanam plak...amik sambal lada kiriman mak dr kampung...yummy2...penyelera bukak posa and sahur la nie...mel la nie yg suka sgt makan sambal lada mak aku nie....leh buat bisner sambal lada dah mak aku...kekeke..


tak jumpa pun ngan abg namak n nenny..diorang gi rumah baru abang nuar..tolong bersihkan rumah baru tu..tapi taktau bila pindah sepenuhnya...ehmmm...lepas nie jauh la gi nak abiskan weekend aku lagi...

petang tu gi KK belikan kak anna langsir tu..tp dia plak tak berkenan...saja2 aku turun kk takda hal...huhuhu...

No comments:

Post a Comment

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)