Tuesday, October 23, 2012

My bestfren wedding~

Kamu.
Ya kamu.
Tahniah. sikit hari lagi akan jadi isteri orang.
sikit hari lagi akan bertukar status.

Dulu,
Kamu selalu mengeluh bila akan sampainya jodoh kamu.
Siapa akan kawen dulu, kamu atau aku.
Jawapan sudah ada. kamu. ya, kamu yang akan kawen dulu.

Dulu,
Kamu menangis bila dia tinggalkan kamu tanpa khabar.
Sekarang, aku pasti kamu bahagia menunggu hari ijabkabul.

Sekarang,
Bila kamu tanya turn aku, maaf aku tiada jawapan untuk itu.
Hanya doakan aku. doakan aku bertemu jodoh yang baik.


6 comments:

  1. insyaAllah..akan sampai jodoh kaka satu hari nanti :)

    ReplyDelete
  2. insya Allah amin.. hehe..
    thanks bonda..

    ReplyDelete
  3. pray for the best! Allah know the best! insyaallah jika tidak di dunia pasti bertemu jodoh di jannah ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya Allah amin..:)
      ya, Allah know the best..mungkin Dia masih simpan yang Terbaik tu kan. :)

      Delete
  4. wee. tahniah dekat bakal pengantin.

    ReplyDelete

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)