Thursday, February 2, 2012

Tagged from Niena~

ishk budak kecik ni. ada hati mau tagged aku dengan soalan merapu dia. apa dia ingat aku tak bleh jawab ka soalan dia tu?? see the leg la..hahahhaha.. tapi sorry to say sorry to say ok. aku jawab soalan jak k. yang lain punya rules, aku abaikan. hehehehe..aku buat rules sendiri. hihihih..jangan marah aaaaa..

Ni ialah 11 soalan kepada member member yang malang ;P (i tak malang la nure'. i beruntung. ;)

1) Pernah jatuh sebab kawan tarik kerusi ? :P
   pernah..tapi lepas tu c kawan kena penumbuk sulung la..:p
2) Tengah dengar lagu ke ? Lagu apa ?
   tidak..haha
3) Minat KPOP ? Group apa ? Cer cite ;)
   KPOP?? tidak! sebab suma cam jambu..haha
4) Ideal type of a girl/boy .
   jawapan standard jak la ya..mestilah yang baik. ;p
5) Apa yang anda wish sepanjang hidup anda ?
   become a wife, n a mother..cewah..jawapan orang tua betul plak rasanya..
6) Pernah tak terfikir untuk menjadi seorang artis ? Artis macam siapa ek ?
   tak pernah plak terpikir mau jadi artis..
7) Apa benda terakhir yang korang makan ?
   limau mandarin. Gong Xi Fat Choi..;p
8) Apa perkara yang paling korang benci ? Kenapa ?
   didesak. ada meh orang suka kena desak??
9) Pernah rasa sakit hati oleh best friend sendiri ? Macam mana anda settle masalah tu ?
   pernah la. try sabar jak..
10) Jika anda berada dalam susah hati , apa yang korang buat ?
    makan coklat. biar senag hati.
11 ) Ada couple ? Ceritakan penampilannya ;)
    no komen.. ;p

taktau nak tag sapa. so, aku biarkan ia tamat d sini. hehehe..

No comments:

Post a Comment

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)