Tuesday, June 30, 2009

Transformers: Revenge Of The Fallen

Transformer: Revenge Of The Fallen


Lama sdh mo tgk citer nie..
tp xda kesempatan..
tiket asyik abis jak..
yg ada pun duduk di depan sekali..
oh nooo..
aku x rela membiarkan tengkukku sakit..
huhu..

semalam dapat jugak aku tgk citer nie
best2!!
mmg best..
rugi sapa2 yg x tgk..
---------------------------
malam semalam murada temankan aku tido..
abg n his family pegi cuti2 di kundasang..
punya siok diorang..
tinggalkan aku sorang2 di rumah..
mlm nie pun aku mintak dia temankan aku jugak..
hehe..

6 comments:

  1. hahaha best kan tie tuh movie, tia rugi tgk :D

    ReplyDelete
  2. best2!!..
    hahha...
    rugi yg x tgk..
    nie tgk 2 kali pun x boring..
    hehehe..

    ReplyDelete
  3. aku da tgk 3 kali!
    kali ke-3 tertido!

    ReplyDelete
  4. waaaaaaa!!!!!!!
    hahaha...last2 sampai tetido ko tgk aa man..
    apakejadahnye ko gi tgk smpi 3 kali..
    haha...

    ReplyDelete
  5. hahaha..epal, rugi ko tak tgk..bagus ko tgk cepat selagi masih ada di pawagam..kalo tgk di laptop jak x best woo..hahah..

    ReplyDelete

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)