Monday, June 22, 2009

Berjalan di hujung minggu..

jenjalan hujung minggu dengan adik, Murada n Azrien..
just luangkan masa dengan adik sebab lepas nie dia dah kena pegi Keningau..
makan2 n lepaskan gian main bowling..
yeah!! masih menyengat rupanya aku..
muahaha...



siok2 main bowling, abg zul call bgtau tayar c MoOmoO pancit..
huhuhu...
apalah malang nasib..



sian c moOmoO...
naseb baek ada abg zul..kalo tak, abih la anak dara yang kena bukak tayar,..
hahha..

anyway, just enjoy my weekend with adik n my frens..

2 comments:

  1. ndakpa..
    yg penting, bukan aku uncit..
    tapi nor azrienyanti binti rohim..
    nguahaaaaha!

    ko jga baek2 c moomoo a..
    belai2 dia dgn penuh kasih syg..
    :(((
    jadi anak yatim dia sana tanpaku..
    ko jgn jadi mak tiri dorg..
    cukup2 la tu..
    ;)))

    ReplyDelete
  2. ngehehehe...
    aku jaga dia dengan penuh belaian kasih sayang..
    kalo buleh aku bawak dia tidur sekali ngan aku, tp apakan daya dia xmo..dia mo jugak duduk di luar..

    aku nie mak tiri yang baik baa..hehe..

    ReplyDelete

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)