Thursday, November 20, 2008

Berakhirlah penderitaan...

Harini habislah sudah penderitaan selama 3 minggu...huhu...Sekarang nie tinggal nak tawakkal jek lepas abis jawab suma paper..

Td ada taklimat pasal LI..ehmm..mana aku nak carik tempat nak praktikel ek...pening kepala aku...aduih...kalo boleh nak praktikel kat tawau jek...senang sikit...nak praktikel jauh2 nie susah la..elaun kalo ade takpe jugak..hmm..

Tadi lepas taklimat jek, kitorng pegi mandi air terjun kat kiansom...
Best gila...sejuk....hahaha...
7 orng (aku, ikram, mazie, awg, afie, ipang n zuhir)..

kali nie suma orng mandi..barulah best..kalo sebelum nie, kitorang ada jugak pegi sana...tp yang mandi 2 orang jek..x best sungguh...mandi x smpi 1 jam dah berenti dah.. kalo nie best sikit la...walaupun aku nie x pandai berenang, tp nak jugak turun padang..janji aku x lemas...pelampung plak takda...so, redahh ajee....hahaha...kalo lemas, ada jugak tu orng tolong selamatkan aku..sapa lagi, ikram la...dia kan otai dalam bab berenang2 ni...ahahha...ada ka patut dia pi tarik aku kat tempat dalam...haaaa!!! menggelabah terus aku jdnya...nak jejak kaki ke pasir plak x smpi2...cuak terus...nasib baik x lemas...fuhh!!

Balik td dalam kul 5..singgah makan kat terminal..apa punya budak la..aku pesan teh o ping, dia pi bg aku milo ping..aku tanya lain dia jawab lain...haihhh...nasib la badan..

Wan dah balik KL dah...nasib baik sempat jumpa dia sebelum dia balik td...tinggal la aku sorang2 dalam bilik..ehmmm..esok nak kemas bilik..kemas la apa2 yang patut..baru senang hati nak pegi umah abg..

Esok masih bersinar..haha..

No comments:

Post a Comment

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)