Wednesday, October 29, 2008

Takdir Allah~

Td aku baru dikejutkan dengan 2 berita sedih...
Pacik aku kat kampung meninggal dunia..kena serang strok kat toilet...Innalillahirojiunn..Al-fatihah untuk arwah...semoga roh pacik tenteram..Ya Allah, tempatkan pacik dalam golongan orang2 yang beriman..aminnnn....
Pacik ada lah seorang yang warak...tak pernah tinggal solat..masa2 beliau banyak di habiskan di surau yang dekat dengan rumahnya...bila pacik bercakap dengan orang, lembut je...semua orang senang dengan pacik..Allah lebih menyayangi pacik...

Berita kedua cukup buat hati aku sedih yang amat sangat...Kak Anna keguguran..baru masuk 3 bulan...How sad....sedih dengan apa yang menimpa keluarga aku..td aku baru call kak Anna..dia di tahan di wad Hospital Tawau..aku tak tahan, aku nangis bila dpt cakap dengan dia...dia plak boleh gelakkan aku...huhuhu...aku sedih sgt2...aku teringat dengan naiem..dia nak adik...dia kata dia nak adik lelaki n pompuan, jd anak ibu 4 orang...T_T...tapi naiem masih terlalu kecil untuk mengerti kehilangan adik dalam kandungan ibunya...dia belum faham maksud keguguran...hmmm....biarlah baby bertemu dengan penciptanya...amin....

Minggu lepas aku mimpi gigi aku jatuh...dr tafsiran yang aku dapat, akan ada ahli keluarga aku yang akan pergi selama-lamanya...tapi aku cuba nafikan mimpi aku...aku takut untuk pikirkan kemungkinan2 yang bakal terjadi...
tp hari ini aku sedar, mimpi itu adalah petanda buruk dengan apa yg terjadi...

Ya Allah,tabahkan hati keluarga abg darang...
tabahkan jua hati kakakku...
aminnn....`~~

No comments:

Post a Comment

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)