Tuesday, August 27, 2013

.pregnancy test.

Assalamualaikum..

Dengar ja tajuk macam orang pregnant plak. Ni suma incik suami aku punya pasal la ni. Excited sangat suruh aku beli upt. Cek kalo kalo aku pregnant. Alahai incik abg, kita kawen pun tak sampai sebulan la syg. Kuikuikui.. sian suami aku. Excited nak aku pregnant. Hihi. Petang semalam beli upt. Nak bagi dia senang hati je. Haha. Pagi tadi bangun bangun je terus buat test. Negative. Bagitau suami time dia sarapan.dia gelak jek. Hahaha. Tak sabar sabar.

Baru hari ketiga kawen suami dah tanya kalo kalo aku dah ada isi ke belum. Adoi la incik suami. Sabar hokeh. Insya Allah kita berdoa semoga Allah bagi kita rezeki cepat ok.

Kesian jugak dengan suami. Mengharap sangat. Takut je rezeki kami tidak seawal yang diharapkan. Takut suami menunggu, menanti. Takut suami kecewa. Lagi lagi bila kawan kawan yang dah bertahun kawen tapi belum dikurniakan cahayamata. Takut aku termasuk dalam golongan mereka. Aduh. Palis palis.

Duhai suamiku, doakan kita dapat cahayamata seperti yg suami mahukan k. Insya Allah. Amin ya Rabb.

4 comments:

  1. hahaha..ndak sabar mau anak bah dia...inshaAllah, ada rezekinya tu kak tie..amin ya rabbal alamin..
    -sal-

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. tu la pasal sal..akak demam sikit jak, dia risau betul. ingatkan akak pregnant..ndak sabar betul dia..haha..
      amin ya rabbal alamin..kalo ada rezeki alhamdulillah.. :)

      Delete
  2. wahwahwah takpe sabar byk2 ye utk hasben atie.. hehe
    inshaAllah mudah2an cepat dikurniakan baby hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..dah suruh dia banyak2 sabar dah ni..kalo tak, tiap2 hari tanya kalo ada isi ke belum..ishk3..
      tq ana..insya Allah amin.. :)

      Delete

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)