Friday, December 28, 2012

Perubahan itu perlu~

seharian bawak niena pegi beli kelengkapn sekolah dia. maklumlah dah dekat nak bukak sekolah. tudung sekolah, buku latihan, pensil, warna, kertas lukisan, dan bla bla bla bla..

dah jadi macam mak-mak orang dah aku. haha. takpe-takpe,carik pengalaman. ^_^
Niena: kenapa sejak 2 menjak ni, macik atie dan macik emma pakai tudung yang besar-besar sudah? macam malam tu pi KFC, macik atie pakai tudung besar. harini kita pi tawau pun, macik atie pakai tudung besar jugak.

aku: erk. yaka? nda perasan plak. mungkin faktor umur. haha.
tengah jalan-jalan carik kedai tu, bleh plak dia pi tanya soalan macam tu. terkedu jugak la kejap dengar soalan dia. tapi tu je la ayat spontan yang bleh aku bagi sebagai jawapan.

perubahan itu perlu. yang penting kena dengan tempatnya. sesuai. bukan makin teruk. aku sedang dalam proses nak berubah kearah yang lebih baik. moga dipermudahkan ya Allah.


6 comments:

  1. nice :)
    tudung besar aka labuh , sangat sweet ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) memang sentap jugak la masa anak buah tanya soalan macam tu..syukur la sebab perubahan tu ada..

      Delete
  2. betul2, perubahan tu perlu ada :) aini pun ade berhasrat nk kearah tu, tp pelan2.. Insyallah amin :)

    ReplyDelete
  3. in sha Allah..jika Allah berkehendak, pasti ada jalannya.. mari kita sama2 berubah ke arah kebaikan. :) amin..

    ReplyDelete
  4. semoga perubahan ke arah kebaikan kita berterusan n diberkati olehnya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insha Allah amin. :) semoga diberkati..

      Delete

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)