Thursday, August 2, 2012

Aku, Kau & Dia~

Salam Ramadhan~

tetiba plak rasa nak review movie.  Aku, Kau & Dia. tajuk macam biasa-biasa je kan. tapi jalan cerita dia memang menyentuh jiwa gak la. kalau ada yang hati lembut tu, kompom bleh nangis. eh, hati aku keras la ni kan sebab tak nangis pun lagi. sebak je la. 

suka dengan pelakon-pelakon dia. muka baru. cantek! dan aku paling suka Pekin. luv him. muahxx! aku suka dia sama macam aku suka pelakon Beto Kusyairy. cool je mamat dua orang ni. i like. ngee~



 

Aku, Kau & Dia ni citer tentang Mia (Zarina Jamalullail) yang kehilangan tunang tersayang Han (Pekin) dalam kemalangan jalan raya. Mia hidup dalam kesedihan yang teramat. sapa yang tak sedih kehilangan orang tercinta kan. kalo aku pun meroyan gila.

segalanya berubah bila Mia bertemu Izlan (Remy Ishak) seorang pemuzik jalanan sebelum Mia eksiden dan koma. seperti ada connection antara mia dan Izlan, mia telah wujudkan Izlan dalam imaginasi dan dunianya sendiri. mereka berkawan rapat dan Mia happy berkawan dengan Izlan dan ini menimbulkan konflik dalam hidup Mia bila dia mengetahui perkara sebenar.

"Izlan tak wujud Mia"
sapa Izlan? konflik apa plak la yang c Mia ni alami?  tengok la sendiri citer ni. memang best. menyentuh dan tersentuh. tak rugi tengok pun.

sambil-sambil tu jom layan lagu ni. 


suka tengok Zarina dalam movie ni. ada gaya sendiri. okeh, ni dia bf aku yang keberapa ntah.

Pekin. ~ aku suka tengok dia belakon.

Zarina ~ cantek pulak dia betudung kan.
** gambar cilok kat funpage Aku, Kau & Dia.

No comments:

Post a Comment

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)