Monday, September 13, 2010

Salam Lebaran~

Salam Lebaran utk semua umat Islam.

ehmm, dah masuk raya ke4 baru aku ada semangat nak berblog. bukan pe, bz jugak la raya tahun nie. mau mau raya ke2. ada akikah anak abg zul. dengan tamu dtg nak beraya. dengan keja banyak kat dapur. berpeluh2 aku melayan darren n the geng. smpikan dia ingat aku x mandi lagi. cit! xpe, nasib baik bukan bf aku. kekekke..
bf aku..?? dia x dtg pun. jauh sebagai alasan. ok, aku try utk memahami. mungkin bukan tahun nie. mungkin tahun depan, atau mungkin tahun depan depan depan lagi. penuh dengan kemungkinan. arini dia dah balik penang. so, mmg xkan dtg la kan. terima je la.

malam raya tu dapat msg dr number yg dulu mmg aku hafal sangat2. tp aku dah delete dari contact. sebabnya? aku dah xmau ingat dia lagi. even number hp pun aku xmau simpan. ya, hati aku masih sakit lagi.

" selamat hari raya maaf zahir batin.. ku mohon maaf dari hujung rambut sampai ke hujung kaki atas segala kesalahan.." sender: +6014658****

mula2 x perasan number tu. dah x ingat tu number sapa. tp mcm familiar je. sekali ingat punya ingat, ya tu number dia. mungkin dia hantar pukal kot utk semua orang n secara sengaja dia hantar utk aku sekali. mungkin jugak kan. tp as simple as that nak mintak maaf? ohoo..aku xde la semulia itu utk terus lupa apa yg terjadi.

bg aku masa utk memaafkan orang2 yang banyak buat dosa ngan aku.


p/s: mungkin org lain susah nak maafkan dosa aku kan..uhuhu

2 comments:

  1. maaf zahir dan BATIN tuuuuuuuuu..
    haha.
    abaikan ja mesejnya.

    kalau betul mau minta maaf pun, bukan gitu caranya kan.
    ndada biji.

    ReplyDelete
  2. hahaha..betul betul betul..

    mmg diabaikan pun..

    ReplyDelete

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)