Saturday, July 3, 2010

Dapat lagi anak buah baru~

01 Julai 2010,

03.30am: abg zul kejutkan aku. Nak bawak kak ipar pi sepital. Katanya dah x tahan sakit. Dalam hati aku mesti nak melahirkan dah nie. aku lak yg excited..cehh!! pegi sepital dengan mak sekali.

05.30am: Masih dalam dewan bersalin. dah 2 jam dlm tu x jugak keluar c baby. hantar mak balik umah, solat subuh. pastu aku sambung tido balik. haha.

6.30: pi sepital hantar mak n amik abg zul. nti dia yg antar aku g keja. sian dia jd driver aku. heheh..

08.45am: pegi keja mcm biasa. tunggu kabar gumbira dari abg zul ja nie.

11.00am: bunyi mesej. bgtau baby dah kuar. baby girl. Waaaahh..tahniah my brother. dah jadik bapak pun. 2 tahun kawin, baru dapat baby. alhamdulillah. tp yg peliknya kak asmiati yang mesej bagitau. ehmm. 15minit mcm tu baru dapat mesej abg zul.

Fateen Auni Syahlia

Comelnya nurek mck atie nie. berat 2.7kg jak. punya kecik. ni close up nampak la besar sikit. huhu.. apa yg penting Fateen sihat kan. dah besar nti boleh mck atie bawak jalan dengan kazen fateen yg len. hehe..

Semalam jak, rumah dah jadi mcm pusat jaga baby jak. Husna, Qawiem, Ain n Fateen. suma berkumpul d umah nenek diorang. suma beza umur x smpi 4 bulan. can u imagine camana rumah jadinya? mcm nursery. hahah.

mck sayang suma nure'2 mck atie..=)

2 comments:

  1. yaaaa..walaupun ai tak berapa bekenan nama yang umi dia bagi, tapi bapak dia tetap bagi nama pilihan auntie emma dia di depannnn..kat fateen kan?:) muahmuah!


    p/s: nurek auntie emma mestilah comel!

    ReplyDelete
  2. hahah..suma nama yg auntie dia bagi kena sambung2 sdh tu...

    ReplyDelete

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)