Wednesday, March 10, 2010

Apa kau rasa bila..??


Apa kau rasa bila..
bila bf kau puji pompuan cantek depan kau..??
Apa kau rasa bila..
bila bf kau puji awek org cantek..??
Apa kau rasa bila..
bila bf kau belek2 fb pompuan lain n puji depan2 kau..??


i feel so bad ok..
aku tau aku x cantek..
aku sedar diri aku..
tapi perlukah smpi nak puji pompuan nie cantek, pompuan tu cantek..??
depan-depan aku plak tu..
x boleh ke jaga sikit hati aku nie..
knp, menyesal ke ada awek x cantek mcm aku..??


bukan aku x pernah cakap..
dah selalu sgt aku ckp aku kecik hati..
tp mcm biasa, benda tu x berkesan
sudahnya, aku jugak yg makan hati.

6 comments:

  1. ololoh..
    mo kena si sam ni..
    apa kata ko pun puji bf orang nsem depannya?

    ReplyDelete
  2. sajesen epal tu bagus. puji je laki2 lain. prinsip, u bole, i pun bole le..:p

    ReplyDelete
  3. epal: xmau kecikkan hati dia..
    fatin: x smpi hati nak kecikkan hati dia..harap je dia faham yg aku nie selalu sgt kecik hati..huhu..

    ReplyDelete
  4. epalejau:emmm..ada gak die puji...fair la 2..salah meh..hehehe...(T_T)

    ReplyDelete
  5. MRVIRUSXXX SYAM: x pernah sekali pun org puji lelaki lain depan dia..sebab org jaga hati dia..xnak dia terasa n kecik hati..

    ReplyDelete

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)