Sunday, February 28, 2010

Cuti Cuti Oh Cuti...~~ Niyang Rapik

Cuti Cuti Oh Cuti...~~

Jumaat malam aritu Nisa belanja tgk wayang..thanks nisa..hehe
nak tau citer apa..??
Niyang Rapik..
kelakar pun ada..nisa nie ada penakut sikit..
tp dia nak jugak tgk citer nie..
mula2 smpi CP tu, nak tgk kul 8pm punya..
sekali suma tempat dah penuh...yg ada kat depannnnnnnnnnn sana..
ehmm..xnak la kalo kat depan sangat..huhu..
patah tengkuk aku karang..
next show pulak kul 10pm...habis kul 12am..
ehmmmmmm...
berpikir panjang jugak la...ingatkan seram sgt la citer nie kan..
so, aku pun naik cuak la jgak..huhu..
last2, amik je lah kul 10 punya..

yg best citer nie sebab suma mamat2 hensem kesukaan aku jd hero..
muahahaha..

Awal~~ sebagai Amir.. macho siot..nie pakwe khayalan aku nie..ehem3..hby jangan marah ek...hby pakwe real org..ngeeee~~~

Fizz Fairuz~~ sebagai Zack.. x banyak sgt watak dia dalam nie..tp dia sentiasa cool..suka i..hehe..

Sam~~ sebagai Zizan..nie adik aku yg suka kat dia nie..sebabnya ada org tu tetttttttttttt...aku suka watak dia dalam nie..kecoh n kepoh..sekali kena penangan Tok Neram, terus diam membisu..alahai..

Kamal Adli~~ sebagai Helmi..hensem aa mamat nie..tp x sehensem awal la..ngeee~~

Zed Zaidi~~ sebagai Saiful..ehmm..dia nie ok2 la...hehe..

citer nie bermula mcm nie..
Zack meninggal dunia secara misteri dan dalam keadaan yang sungguh menyayat hati.. kematian zack memeranjatkan dan menjadi tanda tanya kepada Amir, Helmi, Zizan dan Saiful (nie kawan2 Zack)..
diorang ingatkan kematian Zack ada kena mengena dengan kerambit yang dicuri semasa mereka buat projek tahun akhir peninggalan sejarah di kampung Niyang Rapik..
jd, mereka pun pegi la Niyang Rapik tu nak pulangkan kerambit tu balik..
tp bila mereka smpi kat Niyang Rapik, lain pula jadinya...
nak tau cerita selanjutnya, pegi la nonton kat panggung wayang berdekatan...
hehehe...

aku bagi 3.5 bintang...cukup la tu..

Align Center

6 comments:

  1. ngahahaha..sam bopren ku..eh, bopren mu..

    eh..eh, shaheizy sam laaa..bopren ku..ngehehehe..

    aku mo tinguk oo ni crita..

    ReplyDelete
  2. shaheizy sam bf mu la..
    syam aku punya bf..jgn salah org plak ko aa..hehe..

    bah, mari la pi sini..kita pi tgk wayang..ko tgk nie crita, aku tgk crita lain..nguahaha..

    ReplyDelete
  3. pala hangguk ko. daripada aku tinguk sorang2, bagus aku gi tinguk wayang sama si sam..eh, silap..sama si shaheizy sam...kekekeke..perasan mau mampos..

    ReplyDelete
  4. wakaka..kalo ko mau tgk ngan sam ku pun buleh bah..ko duduk depan, dia duduk belakang la...ngeeeee~~~

    ko ajak la kembar c shaheizy sam tu pi tgk crita nie...hahaha..

    ReplyDelete
  5. daripada aku p tinguk wayang sama si sam, bagus aku ajak my shaheizy sam..ah, berangan aku neh..kembarnya pun x pandang aku..apatah lagik shaheizy sam butulll..

    ReplyDelete
  6. wakaka..sian juak kan..cuba shaheizy sam tgk ko, konform dia ajak tgk wayang tu..

    ReplyDelete

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)