Monday, September 21, 2009

Aku tak kejam..

Aku rasa aku x kejam..
aku x rasa aku kejam..
kejam ka aku??

td dia datang beraya..
ok, sebagai umat Islam, aku layan dia sebagai tetamu..
lagi2 di bulan syawal nie..
xkan nak halau tetamu kan..
tp seriously, aku x suka keadaan mcm nie..
aku dah terangkan banyak kali..
aku x nak!!
aku x nak!!
aku x nak!!
aku x nak!!
Means, aku mmg x nak..
x paham2 lagi ka...??
susah sangat ke nak faham bahasa aku nie..
kenapa mendesak sangat?
nie yg buat aku bertambah tambah tambah tambah rimas...
x suka!!
x suka!!
x suka!!
x suka!!
x suka!!

aku bukan benci..
tapi aku x selesa..
aku rimas..

5 comments:

  1. complicated la kau Atie....hehe...relax gal...

    ReplyDelete
  2. huhu..mmg complicated sgt2 nie..rimas + geram..

    ReplyDelete
  3. aku pun tanak!
    tanak!
    tanak!
    tanak!

    aku pun tak suka!
    tak suka!
    tak suka!
    tak suka!

    ReplyDelete
  4. kau tau ka betapa rimasnya aku...??

    ReplyDelete
  5. hehhee...
    kalaupun benci, tinggalkanlah sedikit sayang... ;p~

    ReplyDelete

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)