Friday, January 16, 2009

Home's Cafe & Restaurant @ 1B

well, aritu gi lunch kat 1Borneo..so, try la restaurant yang baru bukak nie
nama dia Home's Cafe & Restaurant (kalu salah tolong betulkan k..)
boleh tahan la jgk harganya..mahal la jgk...nak makan selalu tu memang x bleh aa..
kopak nanti...lagi2 student cam aku nie aa..
so, antara menu2 yang aku sempat tangkap gambar ni haa...

nie menu aku yang punya...haha...x hengat dah aku apa nama menu dia nie...sedap2...boleh tahan..


Nie menu mun..aku suka yang nie...sedap..ala thai gitu...


Menu Ikram..fish apa ntah nama dia...tuan badan kata kureng skit ikan dia..ehmmmcm x original..ehmmm...tu dia kata la...



Nie tomyam awg plak...sedap jgk...pedas x tahan makcik...

so, sesapa yang nak merasa menu di atas, dtg2 la ke restaurant tu ye...x menyesal tau...hehe..

No comments:

Post a Comment

Semoga hari ini lebih baik dari semalam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan link kamu ye. =)